domingo, 31 de marzo de 2013

viernes, 29 de marzo de 2013

Frase da semana

"Aprendín que as persoas esquecerán o que dixeches, esquecerán o que fixeches, pero as persoas
nunca esquecerán como as fixeches sentir. " 

“Aprendí que las personas olvidarán lo que dijiste, olvidarán lo que hiciste, pero las personas nunca olvidarán cómo las hiciste sentir.”

Para ler e reflexionar


¿Como facemos sentir as persoas que nos rodean?
O 14 de Outubro de 1998, nun voo trasatlántico da liña aérea British Airways tivo lugar o seguinte suceso:

A unha dama sentárona no avión ao lado dun home de raza negra. A muller pediu á azafata que a cambiase de sitio, porque non podía sentarse ao lado dunha persoa tan desagradable.

A azafata argumento que o voo estaba moi cheo, pero que iría a revisar primeira clase a ver por se acaso podería encontrar algún lugar libre.

Todos os demais pasaxeiros observaron a escena con desgusto, non só polo feito en se, senón pola posibilidade de que houbese un sitio para a muller en primeira clase.

O pobre home, quedo incómodo e cohibido pola reacción da súa compañeira de fila, pero tivo a educación de non facer un escándalo.
O clima na cabina era de total tensión, pero a señora mostrábase feliz e ata triunfadora porque a ían quitar dese sitio e xa non estaría preto daquela persoa.

Minutos máis tarde regreso a azafata e infórmolle a señora:
Descúlpeme señora, todo o voo esta cheo... pero afortunadamente encontrei un lugar baleiro en primeira clase. Demoreime uns instantes porque, para poder facer este tipo de cambios tívenlle que pedir autorización ao capitán. O indicoume que non se podía obrigar a ninguén a viaxar ao lado dunha persoa tan desagradable e que me autorizaba o cambio".

Os pasaxeiros non podían crer o que escoitaban, pero xa a señora con cara de triunfo, empezou a levantarse do seu asento.

Nese momento a azafata voltéase e dille ao home de raza negra:¡

"Señor, sería vostede tan amable de acompañarme ao seu novo asento na primeira clase?
O capitán en nome da Compañía pídelle as súas desculpas persoais polo feito de que tivese que soportar unha persoa tan desagradable ao seu lado. "

Todos os pasaxeiros do avión se pararon e ovacionaron a acción da tripulación.
Ese ano, a azafata e o capitán foron premiados.
A empresa fixo cambios de inmediato; dende ese momento en todas as oficinas de British Airways e á vista do persoal, lese a seguinte mensaxe:
"As persoas poden esquecer o que lles dixeches, as persoas poden esquecer o que lles fixeches, pero as persoas nunca esquecerán como os fixeches sentir".

Hai moitas persoas que pensan ou cren que son máis que os demais ou cren que os demàs deben cambiar, cando son elas as diferentes e as que deben cambiar... !!!!


jueves, 28 de marzo de 2013

Chove sobre mollado


Estamos de vacacións e a chuvia  non nos deixa 


Ilustracións de mariya-paskovsky

miércoles, 27 de marzo de 2013

El ladrón de sueños



 Ante un grupo de niños un hombre narró la siguiente historia:


Había una vez un muchacho quien era hijo de un entrenador de caballos. El padre del muchacho era pobre y contaba con apenas unos pocos recursos para mantener a su familia y mandar al muchacho a la escuela. Una mañana en la escuela, estando el muchacho en la clase, el profesor le pidió a los alumnos que escribieran la meta que quisieran alcanzar para cuando fueran adultos.
El joven escribió una composición de siete páginas esa noche en la que describía su meta. Escribió su sueño con mucho detalle y hasta dibujó un plano de todo el proyecto:
El rancho, las pesebreras, la ganadería, el terreno y la casa en la que quería vivir; en fin, puso todo su corazón en el proyecto y al día siguiente lo entregó al profesor.
Dos días más tarde, recibió de vuelta su trabajo reprobado, y con una nota que decía:"venga a verme después de clases". El chico del sueño fue a ver a su profesor y le preguntó ¿por qué me reprobó? El profesor le dijo:"es un sueño poco realista para un chico como tú. No tienes recursos; vienes de una familia pobre. Para tener lo que quieres hacen falta muchas cosas y además mucho dinero.
Tienes que comprar el terreno, pagar por la cría original y después tendrás muchos gastos de mantenimiento. No podrías hacerlo de ninguna manera. A continuación el profesor agregó: si vuelves a hacer el trabajo con objetivos más realistas, reconsideraré tu nota".
El chico volvió a su casa y pensó mucho. También le preguntó a su padre qué debía hacer. Éste le respondió:" mira hijo, tienes que decidir por ti mismo; de todos modos, creo que es una decisión importante para ti, ¿cierto?"
Finalmente después de reflexionar durante una semana, el chico entregó el mismo trabajo, sin hacer cambio alguno.
Le dijo al profesor:"usted puede quedarse con mi mala nota, yo me quedaré con mi sueño".
Al concluir el hombre miró a los niños y les dijo:"les cuento esta historia porque es mi historia. Aquí estamos en medio de la casa de mis sueños, dentro del rancho que me propuse conseguir por que esa era la meta de mi vida. Aún conservo aquella tarea del colegio enmarcada sobre la chimenea".
Luego agregó: "lo mejor de la historia es que hace dos años, ese mismo profesor trajo a treinta chicos a visitar mi rancho". Y al irse el profesor me dijo: "mira, ahora puedo decírtelo. Cuando era tu profesor, era una especie de ladrón de sueños. Durante esos años, le robé un montón de sueños a los niños. Por suerte tuviste la suficiente fortaleza para no abandonar el tuyo’."
No dejemos que nadie nos robe nuestros sueños, ni tampoco le robemos a otros los suyos.


martes, 26 de marzo de 2013

jueves, 21 de marzo de 2013

Os climas


Libro LIM feito por Adrían Nieto. 1º ESO

lunes, 18 de marzo de 2013

Prezi de Laura Gosende



Laura Gosende para plástica

lunes, 11 de marzo de 2013

Galego 2ª Avaliación (Prezi)

Prezi de Galego 2ª Avaliación



Anxo Núñez Fernández

jueves, 7 de marzo de 2013

Día Internacional da Muller

O Día Internacional da Muller, orixinalmente coñecido como Día Internacional da Muller Traballadora, conmemorado cada 8 de marzo, é unha xornada que celebran os grupos femininos en todo o mundo

O tema do Día Internacional da Muller 2013, centrado na Violencia contra a muller é: Unha promesa é unha promesa: momento de pasar á acción para rematar coa violencia contra as mulleres 

Sabias que na década en que naceu a nosa  profe 1950 -1960

Non tiña dereito a
. Casar polo civil
. Ser diplomática, xuíz ou notaria, inspectora de facenda ou rexistradora. E dende 1957, tes prohibido expresamente traballar en matadoiros, canteiras, metalurxia, industrias químicas, da construción e minaría
Asinar un contrato de traballo, sacar o carné de conducir e o pasaporte e abrir unha conta bancaria sen a autorización asinada do meu marido
Tiña dereito a
A facer o Servizo Social obrigatorio
. A estudar "Enseñazas del Hogar" no colexio


Para ver o que non poderías ter feito se tiveses nacido muller fai  40 anos?  Si queres podes introducir a década de nacemento, da túa nai ou a da túa avoa para repasar algúns dos dereitos vetados á metade da poboación.-
Entra neste enlace e pon a década 






É moi interesante a reflexión que se fai neste blog  sobre o día da muller na escola
http://educarges.blogspot.com.es/2013/03/reflexiones-sobre-el-dia-de-la-mujer-en.html#comment-form

domingo, 3 de marzo de 2013

Cortometraje - Libros y Lectura



A lectura ábrenos as portas e ensínanos o camiño
Sempre debemos atopar  un tempo para a lectura