viernes, 11 de mayo de 2012

Gañadores sen trofeo

Xa saiu a lista dos gañadores que conseguiron a peonza de Edublogs, entre os cales non nos encontramos os editores deste blog. Pero non estamos tristes, senon todo o contrario. En primeiro lugar quero darlle os máis sinceros parabéns polo premio obtido aos gañadores, pero o mesmo nós tamén nos sentimos gañadores, porque a experiencia, o coñecemento e os amigos virtuais que levamos colleitando dende a primeira publicación deste blog non hai premio que o supere.

Para dar a coñercer os traballos que os rapaces e rapazas realizan non talleres de Aprender a Aprender e nos talleres de Apoio creamos este blog, onde nos fixemos seguidores de outros blog, a través destes blogs amigos apuntámonos no concurso de Edublogs, e sorprendentemente de entre 144 blogs da nosa categoría escollerónnos como finalistas, esperamos con gran ilusión o fallo do xurado e ainda que non saiu a favor noso estamos moi contentos e orgusos do traballo que realizamos.

Isto danos forza e ilusión para seguir mellorando e apostar por un brillante Futuro: OS RAPACES E RAPAZAS DE OUTES.

3 comentarios:

Miren dijo...

Carmela, ganadores, sois ganadores, a muchos (qué narices entre ellos yo misma) nos hubiera encantado ser finalistas. eso ya es un premio, mi enhorabuena. Un saludo jeje

Ana dijo...

Para mi también sois más que ganadores, no sólo por llegar a finalistas (que ya es un premio en si mismo) sino por el fantástico blog que tenéis entre todos: profes y alumnos. Un gran abrazo.

Carmela dijo...

Gracias
No os podéis dar una idea lo que disfrutaron estos días mirando el precio de los vuelos para ir a Madrid la ilusión que tenían. Para mi fue muy importante porque lo que hacemos aquí no tiene nota no entra en el sistema ni se aprueba ni se suspende y le viene muy bien que se lo valoren, para que sigan como le digo el gusto del saber por el saber, el buscar maneras para que lo que hay que aprender nos sirva, y no sea para sacar una nota y que eso lo único que importa.