viernes, 19 de octubre de 2012

Eu queria vivir neste cadro



A min gustaríame vivir neste cadro, por que ten unha imaxe moi bonita con vistas ao mar. A rapaza que está a mirar pola ventá ten moita sorte de ver esa paisaxe. Ademais a miña cor favorita é o azul. O que me gustaría saber e a quen está mirando ou a quen espera. Vou a buscar información  do pintor e do cadro O que sepa deste cadro pode deixar informción nos comentrios e xa me axuda para que me sexa máis fácil  buscar o próximo día


Grazas Ana de Aula Tic de Ferrol pola información.
Ana dime que o cadro é de Salvador Dalí. títulase: Muchacha en la ventana. Pintouno en 1925. Está no Museo  Nacional Centro de Reina Sofía. Madrid
Vou a entrar no Museo Reina Sofía para ver este cadro e que cadros hai.

http://www.museoreinasofia.es/coleccion/autores-obras.html?id=176

Iria Arca 5º de Primaria

1 comentario:

Ana Martínez dijo...

O cadro é de Salvador Dalí.
Títulase: Muchacha en la ventana. Pintouno en 1925
Está no Museo Nacional Centro de Arte Reina Sofía, Madrid .
Un saúdo