viernes, 6 de enero de 2012

A que non te atreves...

Despois dunha dura tarde de estar enfrascados no tuenti, facebook, creo que vos merecedes un gran premio, ler un capítulo do Quíxote, quen se atreve?.
Pero só un capitulo, tampouco abusar...
Empezade agora, veña! , de regalo de Reis. Cando comecemos os talleres, outro regaliño!, comentarémolo entre nós, pero claro, só os que se atreveron, non quero covardes. Eu vou por diante... vou ler dous capítulos, non son tan forte como vos e non son capaz de quedarme nun.
O capitulo I comeza. En un lugar de la Mancha de cuyo nombre no quiero acordarme...

Para o que non se decatou "O Quíxote" está na entrada do 3 de xaneiro do 2012, non tendes que mercalo.

10 comentarios:

Alba dijo...

Pois eu atrevome haber quen é o valiente que compite conmigo, GALLINAS!!!!
Non hai ningun contrincante bo aquí, boume ter que buscar a alguén digno de competir contra min..... ui, ui, ui
Beña chicos animadebos que Carmela estanos picando, pensa que non somos capaces pero equibocase, vamos a demostrarllo!!!!!! (Se é que vos atrevedes claro!!!!!!) xD ;)

María dijo...

Eu tamen vou facelo ainda que dende Santiago vou a facer os meus comentarios no blog, porque Carmela é moi amiga de picarnos. Un saúdo

Carmela dijo...

Voy a animar con la síntesis del Capitulo I
La lectura de los libros de caballerías le hacen perder el juicio. Repara unas armas antiguas de sus bisabuelos que encuentra en su casa y decide irse a revivir la caballería andante.
Para convertirse en caballero necesita
Un nombre adecuado se va a llamar don "Quijote"
Un caballo que le va llamar "Rocinante"
Y una dama para dedicarle sus triunfos y glorias:"Dulcinea del Toboso"

Alba dijo...

Moi ben haber se se une mais xente e asi poderemos facer uunha especie de competicion.

Carmela dijo...

Alba fai o comentario do 2º e vamos a ver quen se anima a facer o 3º.

María dijo...

Comentario do II capitulo
Don Quijote emprende su primera salida antes del amanecer sale de su casa, como caballero andante, a deshacer agravios. Pero le asalta la preocupación de que no ha sido armado caballero y que ni puede ni debe entrar en combate con caballero alguno. Decide continuar y hacerse armar a la primera ocasión. Ese primer día no le ocurre ninguna aventura. Llega por la noche a una venta, que él cree que es castillo, donde cena en compañía de dos prostitutas y del ventero, a los que imagina como dos damas y gobernador del castillo.

Alba dijo...

Comentario do 3º Capítulo:
Después de cenar, Don Quijote le pide al gobernador del castillo (el ventero) que lo arme caballero. El ventero se ríe de él haciéndole creer que el también es caballero. Así es el gobernador del castillo le arma caballero y Don Quijote se lo agradece y sale de la venta.

Alba dijo...

Antía animate a facer ti o 4º

Anónimo dijo...

sabino.
eu tamén me animo a ver

Anónimo dijo...

capítulo 4
volvió sancho ala casa de don quijote,y contaban historias de ellos y sansón escapando de la santa irmandad,mantienen un dialogo :don quijote y señor bachiller.por hoxe acábase o ordenador.sabino